Thursday, July 16, 2009

Teringat Zaman SekoLah...










Em Hari ne hari Jumaat.. dlu kat sekolah menu ari Jumaat SoTo Ayam....hahaha best giler....hoiyee....




em tak tau naper ari ne aku teringat kat zaman sekolah aku.. seronok sgt lah time sekolah..




sebab maser time sekolah aku ader geng yang best geng aku namenyer Liza,Farah Ain,Amalina nagn aku sekali ah..




kitorang memng sekepale... tapi dalam byk2 2 farah ah pling cun dan digilai ramai hahahaha.. aku tlg suport dari sebelah jerk.. tapi yg len pun cun gak cam amal n liza...kitorang memng bek mase 2....aper2 pun kitorg berempat... aku pling rapat ngn Amal semua benda wat ngan dier...samp pegi tandas pun same2.. tapi aper yg sonoknyer geng aku ne terhormat hahaha Cikgu pun tabik spring ngan kitorang.. yerk ah sebut jerk name aku,liza,amal mahupun farah mesti cikgu kenal ah budak 5SM 2... heheheeh msg2 ader potensi tersendiri.. aku aktif nagn kegiatan aku time sekolah aku pembahas sekolah,pemidato jugak,penyajak jugak,public speaking jgak,tapi bukan penyangak ah..hahahaha... ntah aku pun taktau naper aku aktif sgt kat seklah mengh,,,telajak ambik ubat aktif kot..heheheehehe..member2 aku pun cam 2 gak ah..liza pemain bola tampar terhormat huh skali kuar parang dier 2 berdesup bola...amal nagn farah pembikin buku skrap smp negeri..huh hebat jugak geng aku ne..




TAPI............




sekrg dah tak samer... situasi berbeza disebabkan batasan waktu hubugan kitorang semakin rengang....em bukan sebab gaduh atau aper cume sebab balaja tempat beza2.. farah UITM Segamat,Amal IPDA, AKU PSIS, n Liza UITM Puncak Perdana..tapi aku bersyukur coz kitorang semu leh ah dikaterkan berjaya..aku happy sgt..tapi aper yg aku harapkan sgt2 agar hubungan kiter terus kekal selamanya....Persahabatan Kiter Akan Tetap Kekal Hingga Akhir Hayat.. korang jagn nangis lak bacer ne..




tapi Sejujurnya Aku Sayang Korang... n RinDU gler kat korang.. aku harap satu waktu nanti kiter akan kumpul semula n lepak2 cam dulu...hehehehehe....walaupun kiter dah ader kengkawan baru tapi kengkawan lamer takleh dilupakan..aku takkan lupakan korang.. hehehehe cukup smpi sini..nanti klu tetiber aku ingat korg aku tulis lagi k....sALaM......

No comments: