Tuesday, July 21, 2009

Kener Marah Lagi...


Emm aper nak citer......raser mals giler nak citer pasal benda ne tau...em hari ne aku kener marah lagi nagn mum aku...em penin2 kepale aku..

aku pun tak tau naper...

haii ntah lah aku ne jenis yg cepat tarik muka..

2 memng masalah aku dpd kecik..so aku nak wat mcm maner kan...

em klu aku tak suke automatik mesti mncung aku nek....

hahahah... masalah ahh aku ne..

tadi ader ahh 2 ma aku tak puas hati nagn aku 2..aku sendiri pun tak tau per...

skit kepaler aku fikir punye fikir...

malng tul aku ari ne..so utk mengelakkan aku kener leter aku duk jerk lah dalam bilik..

perut ne rase lapr gakk tapi apekan daya aku mls nak kuar dpd bilik so kesimpulannyer aku mkn jerklah waffer ngn air teh jerk utk mlm ne...cukup lah 2 kann..

msalahnyer cikit mum aku ne biler dier start berleter 2 memng berpanjangn samp esok..esok...esok pagi pun lum tentu abes..huh..kdg2 aku pun tak tahan...

em satu lagi tabiat dier em dier memng suker report kat kakak aku..eishh bosann tul ahh aku..alah benda cikit2 takyah ah report...em dah besar2 ne kener marah mmg penderaan telinga ahh bg aku..

emm nak wat cmner..nak ker taknak time em 2 mum aku jugak..so aku kener tahan lah wlpn kater2 2 pedas utk didngr oleh telinga aku..

tapi aku sbr jerklah..redha jerk lah nagn aper yg berlaku ne kan..

em hari2 masalah..biler lah hidup ne takder masalh..letih.........

No comments: