Thursday, July 30, 2009

First day Tido kat Psis...

penat doh kemas ne sume

sume pkai mask 1+ve H1N1

bjt cun ah pgi 2....


tak abes2



juling tau ah




salam..
em im back.. semalm aku daftar blik utk pelajar sam5 DKA..huhu... besar dah kan aku.. hahahah...maser time pendaftaran ok jerk mcm biase.. msuk2 jerk pintu lect cek disiplin..em aku tau aku ne org yg berdisiplin hahahah so aku lepas lah nak mendaftar tanpa sebrg rintngan..
heheheh... maser time mendaftar pun still berebut2 jugak..hahahha tak kesah ah yg penting aku daftar dengan selamatnya kat Psis..
em huh bler daftar asrama lak hemm leh than ah.,.
hahaha dapt bilik floor3 maak aii angkut brg nak patah pingang rasernyer...sadis kan...em aku Dapat Azreen sbg member bilik aku...bleh ah 2..
heheheh...cian mak aku ngan pakcik aku angkat barng...huhu aper2 pun Thank U MOM.. Love U..Muaxxx
em happy jugak lah jumper member coz dekat 7bulan tak jumper..hahahah jumper blik klik2 aku...
walaupun tak sebilik, tapi bilik wanie tetap menjadi blik port lepak n mkn..hehehe bru syok kan..





huhu...em pas 2 petg 2 jumper ah PA kul 2..huhu mcm2 ah PA citer..pas2 pendaftaran modul..huh seram aku nengok subjek nyer..hheee..tapi yg pling best Sunitha still lagi jadik lec Geotek..wlupun ramai yg fail..huh...takut aku jdik nyer..seram kuku kambing ah.

Pas 2 Pn eRA ajar 2 subjek lak..huh sungguh bnyk.. ketaq kaki aku ne ha.. aku doa sgt aku leh bwk subjek sam5 ne..walaupun name2 subjek 2 aku gerum mendengar tapi aku kena ah berusaha..hehehehehe...

em hari ne aku blik umah.. tapi sok pagi aku kena pg blik poli koz ader gtng royong... so aku ne skema kan tkut cikit nak wat jaat.. so besok pagi aku akan drive blik poli...






No comments: