Wednesday, July 15, 2009

Hate thiss dayzz.....



Hemm hari ne hari yang paling tak best utk aku, aku sendiri pun tak tau knaper tapi hari ne mendung macam hati aku jugak..


mendung sgt2...


yerklah aku rase relationship aku nagn bf aku mybe akan hancur..


ntahlah memng dah tak leh diselamatkan lagi...
hanya tinggal kenangn jerk aku rase..


lebih bek mcm 2..


daripada aku terus skit hati nagn dier...


dan dier pun terus sakit ati nagn aku..


mungkin hakikatnya aku nagn dier memng takleh bersame cumer aku sendiri yang tak perasan hakikat 2..


atau aku sendiri yang tak pandai nak menilai hakikat cinta..


maybe i2lah sebnye aku jdik mcm ne..


hem hanye Allah jerk tau perasaan aku sekrg..


aku tak tau nak crita n luahkan pada siape tapi hakikat ne aku tak leh nak ubah...


aku beserah jerk..


klu P.U.T.U.S itulah ketentuan Nya... aku terima...
dan andai bersamer aku terima i2 jugak ketentuaNya..

No comments: