Wednesday, July 29, 2009

Packing Barang N sok Blik Ostel...

(tHats al my stuff, agak2 byk tak??)

salam..

huh lamer dah tak update..aku mals nak update coz menyampah tgk layout..sekrg dah tukar n sedap sikit mater aku memandang..

em ari ne dah 29 Julai 2009.. em sok lah harinya 30 Julai 2009..

Kembali bergelar Pelajar PSIS senior sam5..

huh Mcm2 persoalan kat kepale aku ne..

perasaan Mcm2 ahh sedih pun ader jugak yer ah nak tinggal mak aku..

walaupun dier bisg tapi dier tetap mak aku..

huhu..

i Love u Mum..

Happy sikit jerk ah nak jumper member blik kan..

tapi yg kat kepale aku sekrg mcm maner ah bilik aku sok..

ok ker ko..

klu dpt ngan dak2 blik sam3 dlu ok ah..

aku tkut dapt ngan geng len jerk..

hmm yerk ah dak kelas Bnyk geng kan..

tak kesah lah yg penting is the time utk aku smbg n dapatkan scroll..

em weekendz leh blik umah..

lex ah umah dekat jerk..

takder hal lah..

em Tapi yerk ah dah 6bulan aku bersenang lenang tak duk ostel.

em msuk blik ne penin sikit ah..

kat umah bilik sndri sumer lengkap tersedia..

huhuhu..
kat ostel...huhu

mcm2 perangai n mcm2 sikap..

tapi aku taknak buat perangai ahh..

taknak raser terasing..

sedih oohh...

K ahh Stop dulu..

sOk aku citer Hari Pendaftaran k..


No comments: