Wednesday, December 23, 2009

ApA adA Dalam Hati....

Terlalu Byk perkara berlaku hari demi hari..
semakin hari semakin aku mengerti..
apa Benar aku mencintai seseorg yag hadir dalam diriku..
Apa benar yang Dtg dlm hati ini cinta yg luhur..
ataupun aku sendiri masih keliru dgn diriku sendiri..
ATAU
aku masih lagi belum menjumpai CINTA hatiku..
terlalu berat utk aku tafsirkan sgla perkara ini..
terlalu pahit utk aku faham perkra ini..
ATAU
masih terlalu awal utk hati ini bercerita
soal hati dan perasaan...
Yang mana patut aku semai CINTa abadi..
Yang mana aku perlu lepaskan...
Aku masih terlalu keliru....
Masih terlalu awal utk membuat satu kepuTusan yg Abadi..
PADA
siapa perlu aku Bercerita??
pada Siapa aku Perlu luahkan?
pada siapa aku perlu selami perkara Ini..
YA ALLAH
hanya pada mu aku bermohon dan pada mu jua aku meminta...
agar hati ini menemui 1001 ketenangan...

No comments: