Thursday, October 15, 2009

HarI Hari ynG MengeJutKan



Semalam dgn hari ne aku mengalami peristiwa2 yg mengejutkan..

hari pertama 2 adalah hari spot check sedunia oleh warden..

huh gler lah...

terkejut beruk aku member aku cl ckp ader spot check..

memng terkedu semenit...

em knaper aku jdik mcm 2??

em aku bwk benda terlrg..

huhu ion ngan kettle..


Masalahnyer kedua2 brg 2 sam5 ne jerk takleh bwk..

sam2 sebelumnyer takder hal pun..

ish bengang gler..


tapi atas sebab aku pandai berlakon...

aku lepas ah..

muke baik kan..

biaser lah...

heheheheehe..


hari ne plak sekali lagi peristiwa mengejutkan..

bygkan aku ngan berkoba2 dan teruja nak mkn nasi greng cendawan..

tetapi nasi grng 2 basi...


eii sabr jerk lah klu nak ikutkan hati nak maki hamun jerk..

tapi ats sifat2 kerohanian yg agak bek ..

aku ckp leklok kat makcik 2...


so mak cik 2 ambik kate putus ganti bru..

nasib bek dier wat mcm 2...

tapi memng nsb bek lah aku tak mkn..

klu aku mkn conform esk aku duk hospital...


2 lah dua citer yg mengejutkan dlm hidup aku..

demam aku still tak bek...

dah 4 ari dah..

mcm 2 jerk lah...

em sok aku nak pegi klinik sebab aku blik umah...

doakan aku selamat blik yerk kwn2...

No comments: